Ads (728x90)


Από το λεξικό Τριανταφυλλίδης On-Line

μαλάκας ο [malákas] O3 (χωρίς γεν. πληθ.) : 1. (υβρ.) βλάκας: Mην περιμένεις να καταλάβει· ~ είναι. Mε τόσους μαλάκες εδώ μέσα πώς να γίνει δουλειά! 2. ως οικεία προσφώνηση ή αναφορά σε κπ.: Έλα / μίλα / άκου, ρε μαλάκα. Aργεί ο ~! μαλακούλης ο YΠOKOP. [μαλάκ(α) η `μαλάκυνση΄ -ας < ελνστ. μαλακ(ός) `παθητικός ομοφυλόφιλος΄ (αναδρ. σχημ.), με αλλ. της σημ. κατά το μαλακία· μαλάκ(ας) -ούλης]

Τώρα που κατάλαβα την κακή λέξη και τι μπορώ να πάθω μετά από τα του Σανιδά λεχθέντα, δεν θα πω ποτέ ξανά κακές λέξεις που μπορεί να φέρουν σε δύσκολη θέση τους παρακάτω καλούς ανθρώπους.

Δεν θα πω ποτέ ΜΑΛΑΚΑ τον Δήμαρχο και τον κομματικό του συρφετό που έχει ξεπουλήσει και έχει διαλύσει τα πάντα για δικό τους όφελος.

Δεν θα πω ποτέ ΜΑΛΑΚΑ τον Νομάρχη και τον κομματικό του συρφετό που υπογράφει συνέχεια άδειες για ρυπογόνες επιχειρήσεις αδιαφορώντας για τον άνθρωπο.

Δεν θα πω ποτέ ΜΑΛΑΚΑ τον κομματικό παράγοντα που φροντίζει για την ευμάρεια των ανωτέρω εισπράττοντας και αυτός το κοκαλάκι για τις ανάγκες του.

Δεν θα πω ποτέ ΜΑΛΑΚΑ κάθε δημοσιογράφο που ταλαιπωρείται να με ενημερώσει ο καημένος με το αζημίωτο.

Δεν θα πω ποτέ ΜΑΛΑΚΑ κανένα βουλευτή γιατί τώρα κατάλαβα ότι τους σωτήρες δεν τους βρίζεις γιατί θίγονται όταν ψιχαλίζει επειδή νομίζουν ότι τους φτύνεις.

Δεν θα πω ποτέ ΜΑΛΑΚΑ κανένα δημόσιο υπάλληλο που με ύφος χιλίων καρδιναλίων μου ξεσκίζει την καθημερινότητα.

Δεν θα πω ποτέ ΜΑΛΑΚΑ κανένα υπουργό πολιτισμού, οικονομίας, εργασίας και άλλων ευαγών ιδρυμάτων ηλιθιότητας γιατί οι άνθρωποι αυτοί με τη δουλειά τους απέδειξαν πως για να ζήσεις τελικά στη χώρα τους πρέπει να είσαι πανηλίθιος ή να κάνεις λοβοτομή για να τους αντέξεις.

Ειδικά αρχηγούς κομμάτων που πραγματικά αγωνίζονται οι άνθρωποι(;) δεν θα τους πιάσω ποτέ στο πληκτρολόγιό μου με την κακά λέξη ΜΑΛΑΚΑΣ γιατί αυτοί ειδικά είναι μεγάλες ΠΟΥΤΑΝΕΣ (έξυπνοι εννοώ) και τσακίζονται για το καλό όλων μας.

Επειδή οι ΠΟΥΤΑΝΕΣ δεν είναι κακή λέξη όταν αναφέρεται στην εξυπνάδα θα χρησιμοποιώ αυτή τη λέξη ένεκα η αγραμματοσύνη που η πουτάνα δεν με έκανε και μένα βολευτή.

Δηλαδή όλοι αυτοί για να καταλάβετε είναι μεγάλες ΠΟΥΤΑΝΕΣ και ο μόνος μαλάκας απέμεινα εγώ να ανέχομαι τη μαλακία της κάθε ΠΟΥΤΑΝΑΣ που κάνει ότι του γουστάρει.

Γι αυτό κύριε Σανιδά μου μη μου κάνετε άρση παρακαλώ γιατί και εσείς μεγάλη ΠΟΥΤΑΝΑ είσαστε και καταλαβαίνετε ότι πρέπει να εκφραστώ και εγώ ο ταλαίπωρος αγράμματος ΒΛΟΓΕΡ που έχει περιορισμένο λεξιλόγιο και δεν είναι μεγάλη και σπουδαγμένη ΠΟΥΤΑΝΑ όπως οι καθηγητάδες, οι βουλευτάδες, οι συνδικαλιστάδες, οι πάσης φύσεως και απόψεως ΠΟΥΤΑΝΕΣ εν κατακλείδι.

Δηλαδή για να καταλάβεις επειδή δεν πάει το μυαλό μου να σκεφτώ, άμα θελήσω να γράψω ότι ο Γιωργάκης που θα γίνει και πρωθυπουργάρα είναι πολύ έξυπνος ,πως θα το γράψω;

Το ξέρω έγινα κουραστικός αλλά είπαμε δεν είμαι μεγάλη ΠΟΥΤΑΝΑ είμαι ο μαλάκας πια.

Ο μετανοηθής ΒΛΟΓΕΡ που όταν γράφει ΠΟΥΤΑΝΑ εννοεί εξυπνάδα

Δημοσίευση σχολίου

tiktos είπε... 1.7.09

Δεν θα ξαναπώ ποτέ "κλάστε μου τα αρχίδια".
Θα λέω "κάνε μου μιά άρση".

kakalon είπε... 1.7.09

Μόνο όταν αναφέρεσαι σε αυτά τα αξιοσέβαστα πρόσωπα που είναι μεγάλες πουτάνες της δημόσιας ζωής θα το λες tikto για μας τους άλλους μαλάκες μπορείς να εκφράζεσαι όπως θέλεις. Δεν θα ζητήσουμε την άρση σου.
ΑΡΣΗ που τους χρειάζεται....

Swell είπε... 1.7.09

Είτε πουτάνα, είτε μαλάκα πεις το Γιωργάκη δεν θα καταλάβει. Πρέπει να του απευθύνεσαι στα αγγλικά. Πρόσεχε μόνο γιατί a whore is always a whore in english. Try "dumb". θα το εισπράξει ως σιωπηλός. Αλλά εμείς θα ξέρουμε...

kakalon είπε... 1.7.09

Swell Θα σου βάλω πιπέρι στο πληκτρολόγιο. Δεν είδες ότι έγινα αγγελάκι και δεν θα λέω ποτέ πια τον μαλάκα- μαλάκα;
Θέλεις να μου λέει ο κάθε γιωργάκης έστω και στα εγγλέζικα, τι σου κάνω μάνα μου; και να απαντώ: μου κάνεις άρση πουτάνα μου!!!!

korinoskilo είπε... 1.7.09

κατσε μισο λεπτο...
ορκιζεσε δηλ οτι δεν θα τους ξαναπεις μαλακες?
και αν ναι σε τι ορκιζεσε ? σε καμια πουτανα?;ρρ


καλο βραδυ

kakalon είπε... 1.7.09

Βρε korinoskilo γιατί με βάζεις να λέω κακές λέξεις;
Ορκίζομαι ότι δεν θα πω ποτέ τους μαλάκες-μαλάκες. Πάει τελείωσε. Θα τους αποκαλώ με την πραγματική νοητική τους κατάσταση δηλαδή μεγάλες ΠΟΥΤΑΝΕΣ,δηλαδή πολύ έξυπνους. Έτσι δεν διατρέχω κανέναν κίνδυνο αφού δεν βρίζω και ταυτόχρονα τους επαινώ.
Που ορκίζομαι;
Στην τιμιότητα των πολιτικών, των κομματικών, των συνδικαλιστών, και όλων των πουτανιάρηδων που βασανίζουν το μυαλό τους γι αυτό το απέραντο μπουρδέλο.
Καλό βράδυ.

Unknown είπε... 1.10.09

καυστικότατος ο λόγος σου αδελφέ... εύγε !!!

;-)