Μαμάδες με τα βλαστάρια τους ρίχνονται στη μάχη της κουζίνας
«Η μητέρα μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου» ετοιμάζονται να πουν αγόρια και κορίτσια που θα διαγωνίζονται με τη μαμά τους στο νέο τηλεπαιχνίδι μαγειρικής που θα ξεκινήσει τη δεύτερη εβδομάδα του Μαΐου στον ΑΝΤ1 και θα προβάλλεται σε καθημερινή βάση, ενώ σκοπός του θα είναι να μοιράσει ευρώ.
Μετά το Πάσχα το κανάλι του Αμαρουσίου θα ψάξει μέσα από εντατικές ακροάσεις για τον παρουσιαστή ή την παρουσιάστρια -που θα έχει τα κατάλληλα προσόντα- αλλά και για έναν δημοφιλή σεφ ή κριτικό γεύσης, οι οποίοι θα αποτελέσουν τη βάση της εκπομπής. Και όπως μαθαίνουμε, ήδη ενδιαφέρονται πολλοί!
Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα παραγωγή στηρίζεται σε ανάλογο φορμάτ της εταιρίας Freemantle και προβάλλεται ήδη με μεγάλη επιτυχία στη Βρετανία (απ' όπου ξεκίνησε), ενώ διέπρεψε σε τηλεθέαση σε Ισπανία και Ιταλία, χώρες που έχουν παράδοση στη γαστρονομία και τις ευφάνταστες συνταγές.
Η φιλοσοφία του είναι πολύ απλή: μαμά και παιδί διαγωνίζονται εναντίον μιας άλλης μητέρας που συνοδεύεται επίσης από την κόρη ή τον γιο της, με βάση παραδοσιακές συνταγές. Βασικό στέλεχος του ΑΝΤ1 μάς αποκάλυψε ότι οι μανάδες θα δίνουν οδηγίες στα παιδιά τους προκειμένου να εκτελούν τις συνταγές σε συγκεκριμένο χρόνο αλλά και με μεγάλη μαεστρία.
Το συγκεκριμένο τηλεπαιχνίδι που σημειώνει επιτυχία ανά τον κόσμο έχει σκοπό να προβάλει την παραδοσιακή κουζίνα και γευσιγνωσία, αλλά να δείξει επίσης πώς μπορεί να διαδοθεί αυτή η παράδοση από γενιά σε γενιά σε κάθε χώρα.
Παράλληλα βλέπουμε και πώς λειτουργούν οι νεότεροι με τους γονείς τους σε έναν τόσο οικείο χώρο όπως είναι η κουζίνα.
Φυσικά, όποια κυρία με τον κανακάρη της ή το κοριτσάκι της καταφέρει να ενθουσιάσει τον κριτικό γεύσης ή τον σεφ με το αποτέλεσμα της συνεργασίας τους στην εκτέλεση των συνταγών, θα φύγει από την εκπομπή με μια χρηματική επιταγή.
Οπως φαίνεται, τα κανάλια με τον έναν ή τον άλλο τρόπο αναβιώνουν τα τηλεπαιχνίδια και οι θεατές, οι οποίοι ψάχνουν λύσεις ώστε να αποκτήσουν εύκολα και γρήγορα χρήματα, ανταποκρίνονται στα καλέσματα που γίνονται μέσω των τρέιλερ.
Μαρία Ανδρέου
Δημοσίευση σχολίου
Δημοσίευση σχολίου